Skip to content

Opieka Pacjenta

Zespół Opieki Pacjenta

Jako jedni z pierwszych w Polsce wdrożyliśmy Zespół Opieki Pacjenta, który koordynuje kontakty między pacjentami, lekarzami i fizjoterapeutami naszych Centrów Medycznych. 

Umożliwiamy kontakt e-mail i telefoniczny w sprawach związanych z leczeniem pacjentów w naszych Centrach.


 

Zespół Asystentów Medycznych

Kolejnym działaniem jakie podjęliśmy jako jedni z pierwszych w Polsce jest powołanie Zespołu Asystentów Medycznych.

Podczas wizyty lekarskiej obecna jest Asystentka lub Asystent Medyczny.

Asystenci zajmują się kwestiami dokumentacji medycznej tak by lekarz miał jak najwięcej czasu na rozmowę z pacjentem, badanie lekarskie oraz szczegółowe wyjaśnienie problemu oraz strategii terapeutycznej.


 

Rejestracja na wizyty

Rejestracja on-line: ZnanyLekarz.pl

Rejestracja telefoniczna: tel. 451 511 961 

Rejestracja e-mail: [email protected]


 

Kontakt z lekarzami między wizytami

Sprawy do lekarzy między wizytami prosimy zgłaszać mailowo lub do opiekunów pacjentów. 

Opiekun Pacjenta Alicja R: tel. 798 018 230 

Opiekun Pacjenta Alicja B: tel. 504 404 459

Wszystkie podane poniżej telekonsultacje przeprowadzane są przez lekarzy:

Telekonsultacja jest możliwa, gdy pierwsza wizyta lekarska odbyła się stacjonarnie. Ostateczną decyzję o możliwości konsultacji zdalnej podejmuje lekarz w dniu przeprowadzania wizyt online. W przypadku konieczności umówienia wizyty stacjonarnej skontaktuje się z Państwem Opiekun Pacjenta. 

Wysłanie wiadomości e-mail jest równoznaczne z zapisem na telekonsultację.

Po przeprowadzonej telekonsultacji otrzymają Państwo odpowiedź zwrotną na adres e-mail. W wiadomości dołączona będzie karta wizyty oraz faktura z danymi do płatności przelewem.


 
Telekonsultacja wyników badań e-mail

W celu uzyskania konsultacji zdalnej dotyczącej wyników badań, prosimy o wysłanie ich jako załącznik w formie skanu lub zdjęć na adres e-mail lekarza

W treści wiadomości e-mail prosimy o wpisanie danych: Imię, Nazwisko oraz nr PESEL. Można załączyć również  informację odnośnie realizacji zaleceń z poprzedniej konsultacji oraz ewentualnej skuteczności zaleconego leczenia.

Po otrzymaniu Państwa wiadomości e-mail uzyskają Państwo odpowiedź zwrotną z potwierdzeniem daty telekonsultacji.


 
Zdalne przedłużenie recepty

W celu zdalnego przedłużenia recepty prosimy o wiadomość do Opieki Pacjenta na odpowiedni adres e-mail.

W treści wiadomości e-mail należy wpisać: Imię, Nazwisko, nr PESEL oraz informacje dotyczące potrzebnych leków (nazwa oraz obecny sposób przyjmowania).


 
Telekonsutlacja działań nieporządnych leków

Sposoby kontaktu w związku z działaniami niepożądanymi lub brakiem skuteczności zaleconego leczenia:

  • telefoniczny z Opiekunem Pacjenta: 798 018 230 lub 504 404 459,
  • wiadomość do Opieki Pacjenta na odpowiedni adres e-mail.

W treści wiadomości e-mail należy wpisać: Imię, Nazwisko, nr PESEL, sposób przyjmowania leku, występujące działania niepożądane lub brak skuteczności leczenia oraz opis obecnych dolegliwości. 

Po otrzymaniu Państwa wiadomości e-mail uzyskają Państwo odpowiedź zwrotną z potwierdzeniem daty telekonsultacji.


 
Zaświadczenia

W celu telekonsultacji dotyczącej otrzymania zaświadczeń różnego typu prosimy o wiadomość do Opieki Pacjenta na odpowiedni adres e-mail.

W treści wiadomości e-mail należy wpisać: Imię, Nazwisko, nr PESEL oraz nazwę dokumentu wymaganego przez daną instytucję