Skip to content
Oferta

Cennik

Abonament medyczny JP Medica

W ramach abonamentuUsługaKoszt
JP MedicaKonsultacja ortopedyczna dla dorosłychBezpłatnie
Konsultacja neurologiczna dla dorosłychBezpłatnie
Konsultacja psychiatryczna dla dorosłychBezpłatnie
Konsultacja dermatologiczna dla dorosłychBezpłatnie
Konsultacja dermatologiczna dla dzieciBezpłatnie
Konsultacja hematologiczna dla dorosłychBezpłatnie
Konsultacja psychologiczna dla dorosłychBezpłatnie
Telekonsultacja neurologiczna mailowa – wyłącznie pacjenci staliBezpłatnie
Blokada dostawowa i okołostawowaBezpłatnie
Standardowa dermatoskopiaBezpłatnie
Zabieg dermatologiczny metodą krioterapiiBezpłatnie
Zabieg dermatologiczny metodą elektroterapiiBezpłatnie

Bariatria (leczenie otyłości)

LekarzUsługaKoszt
Justyna TylczyńskaKonsultacja bariatryczna250 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków (wyłącznie stali pacjenci)0 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł

Dermatologia, Dermatologia dziecięca, Wenerologia

LekarzUsługaKoszt
Martyna SztrajchKonsultacja dermatologiczna250 zł
Konsultacja dermatologiczna dla dzieci250 zł
Usunięcie pierwszej zmiany150 zł
Usunięcie kolejnej zmiany50 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków (wyłącznie stali pacjenci)0 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł
Katarzyna Chuchla-SzczupackaKonsultacja dermatologiczna250 zł
Konsultacja dermatologiczna dla dzieci250 zł
Usunięcie pierwszej zmiany150 zł
Usunięcie kolejnej zmiany50 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków (wyłącznie stali pacjenci)0 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł

Fizjoterapia

FizjoterapeutaUsługaKoszt
Dorota SiewierskaKonsultacja fizjoterapeutyczna150 zł
Marlena Ciesielska (Borys)Konsultacja fizjoterapeutyczna170 zł
Piotr JankowskiKonsultacja fizjoterapeutyczna150 zł

Geriatria

LekarzUsługaKoszt
Ewelina NesterukKonsultacja geriatryczna pierwsza300 zł
Konsultacja geriatryczna kolejna250 zł

Hematologia

LekarzUsługaKoszt
Justyna SmithKonsultacja hematologiczna350 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków0 zł
Telekonsultacja e-mail lub zaświadczenie (wyłącznie stali pacjenci)300 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł
Paweł MlickiKonsultacja hematologiczna250 zł
Telekonsultacja e-mail hematologiczna (wyłącznie stali pacjenci)200 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków0 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł

Medycyna Estetyczna

LekarzUsługaKoszt
Justyna TylczyńskaKonsultacja kwalifikująca do leczenia migreny250 zł
Konsultacja medycyna estetyczna250 zł
Wypełnienie kwasem hialuronowym (dolina łez, wolumetria policzków, bruzdy nosowo-wargowe, zmarszczki marionetki, modelowanie kąta żuchwy, modelowanie brody)od 1000 zł
Wypełnienie kwasem hialuronowym ust1100 zł
Mezoterapia – Jalupro Classic550 zł
Mezoterapia – Jalupro HMW900 zł
Mezoterapia – PROFILO1200 zł
Mezoterapia Juvederm Volite twarz2400 zł
Mezoterapia Juvederm Volite szyja1200 zł
Mezoterapia Juvederm Volite dekolt1200 zł
Hialuronidaza1500 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków0 zł
Leczenie toksyną botulinową typu A (Botox)
Zabieg Botox 1 okolica500 zł
Zabieg Botox 2 okolice900 zł
Zabieg Botox 3 okolice1200 zł
Zabieg Botox – migrena 1 cykl2300 zł
Zabieg Botox – bruksizm1100 zł
Zabieg Botox – nadpotliwość1600 zł
Konsultacja kwalifikująca250 zł
Leczenie migreny jeden cykl2300 zł

Neurologia

LekarzUsługaKoszt
Remigiusz SokołowskiKonsultacja neurologiczna250 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków (wyłącznie stali pacjenci)0 zł
Telekonsultacja e-mail lub zaświadczenie (wyłącznie stali pacjenci)200 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł
Piotr Rusinski​Konsultacja neurologiczna250 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków (wyłącznie stali pacjenci)0 zł
Telekonsultacja e-mail lub zaświadczenie (wyłącznie stali pacjenci)200 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł
Jan KłopockiKonsultacja neurologiczna300 zł
Telekonsultacja działań niepożądanych leków (wyłącznie stali pacjenci)0 zł
Telekonsultacja e-mail lub zaświadczenie (wyłącznie stali pacjenci)250 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł
diagnostyka EMG:
– Zespół cieśni nadgarstka jednostronny (nerw pośrodkowy)
– Zespół rowka/cieśni/kanału nerwu łokciowego
– Zespół sobotniej nocy (nerw promieniowy)
– Zespół głowy strzałki (nerw strzałkowy)
– Zespół kanału stępu (nerw piszczelowy)
– Neuropatia jedna kończyna
350 zł
diagnostyka EMG:
– Próba miasteniczna (męczliwości)
– Próba tężyczkowa (ischemiczna)
– Uszkodzenie nerwu twarzowego
350 zł
diagnostyka EMG:
– Zespół cieśni nadgarstka obustronny (nerwy pośrodkowe)
450 zł
diagnostyka EMG:
– Polineuropatia
550 zł
diagnostyka EMG:
– Miopatia
– Badanie splotu nerwowego
600 zł
diagnostyka EMG + konsultacja neurologiczna:
– Badanie w kierunku choroby neuronu ruchowego (SLA – stwardnienie zanikowe boczne)
– Różnicowanie radikulopatii z zespołami neuropatycznymi

Ważne: badania wyłącznie z konsultacją ze względu na trudności diagnostyczne powyższych schorzeń
900 zł
Justyna TylczyńskaKonsultacja kwalifikująca do leczenia toksyną botulinową (Botox), nie jest konieczna jeśli już wcześniej zakwalifikował neurolog250 zł
Leczenie migreny toksyną botulinową (Botox) - jeden cykl2300 zł
Leczenie bruksizmu toksyną botulinową (Botox)1000 zł

Neuropsychologia

NeuropsychologUsługaKoszt
Bartosz WiszniewskiBadanie neuropsychologiczne200 zł
Rozbudowana opinia neuropsychologiczna100 zł
Trening funkcji poznawczych150 zł
Poradnictwo psychologiczne150 zł
Poradnictwo psychologiczne – teleporada100 zł

Ortopedia

LekarzUsługaKoszt
Jan PiskozubKonsultacja ortopedyczna250 zł
USG ortopedyczne150 zł
Konsultacja ortopedyczna + kwalifikacja do leczenia operacyjnego palca strzelającego250 zł
Konsultacja ortopedyczna + usunięcie opatrunku unieruchamiającego kończyna górna300 zł
Konsultacja ortopedyczna + usunięcie opatrunku unieruchamiającego kończyna dolna300 zł
Konsultacja ortopedyczna + zabieg iniekcja dostawowa300 zł
Konsultacja ortopedyczna + zabieg punkcja kaletki maziowej300 zł
Konsultacja ortopedyczna + zabieg punkcja stawów300 zł
Konsultacja ortopedyczna + zabieg punkcja torbieli galaretowatej (ganglionu)300 zł
Konsultacja Ortopedyczna + zabieg iniekcja dostawowa (blokada sterydowa) + lek320 zł
Usunięcia paznokcia wrastającego500 zł
Leczenie operacyjne palca strzelającego w znieczuleniu miejscowym1000 zł
Leczenie operacyjne małoinwazyjne palca strzelającego500 zł

Psychiatria

LekarzUsługaKoszt
Kinga ModlińskaKonsultacja psychiatryczna pierwsza250 zł
Konsultacja psychiatryczna kolejna200 zł
Telekonsultacja e-mail lub zaświadczenie200 zł
Przedłużenie recepty zdalne100 zł

Urologia

LekarzUsługaKoszt
Dominika MuniakKonsultacja urologiczna200 zł
Konsultacja urologiczna + USG350 zł
Zabieg usunięcie cewnika Foleya100 zł
Zabieg wymiana cewnika cystostomijnego150 zl
Zabieg wymiana cewnika nefrostomijnego150 zl
Zabieg wymiana cewnika w urostomii (strona moczowodowo-skórna)150 zl
Zabieg założenie / wymiana cewnika Foleya150 zl

Poradnik – Zwroty kosztów od ubezpieczycieli

Drodzy Pacjenci,

w związku z licznymi zapytaniami dot. realizacji usług medycznych w ramach abonamentów medycznych, przygotowaliśmy, krótki poradnik zwrotów kosztów leczenia dla abonamentów medycznych od najpopularniejszych ubezpieczycieli.


 

I. JP MEDICA

Lista bezpłatnych badań dla ubezpieczonych JP Medica (w ramach umowy partnerskiej z Polskimi Centrami Medycznymi):

  1. Konsultacja ortopedyczna dla dorosłych,
  2. Konsultacja neurologiczna dla dorosłych,
  3. Konsultacja psychiatryczna dla dorosłych,
  4. Konsultacja dermatologiczna dla dorosłych,
  5. Konsultacja dermatologiczna dla dzieci,
  6. Konsultacja hematologiczna dla dorosłych,
  7. Konsultacja psychologiczna dla dorosłych,
  8. Telekonsultacja neurologiczna mailowa – wyłącznie pacjenci stali,
  9. Blokada dostawowa i okołostawowa,
  10. Standardowa dermatoskopia,
  11. Zabieg dermatologiczny metodą krioterapii,
  12. Zabieg dermatologiczny metodą elektroterapii.

 

II. ALLIANZ

  1. Ubezpieczony pokrywa koszty usługi zdrowotnej bezpośrednio w placówce leczniczej, w której ją wykonał, zgodnie z cennikiem obowiązującym w tej placówce oraz pobiera potwierdzenie wykonania usługi.
  2. Potwierdzenie wykonania usługi powinno zawierać: – dane Ubezpieczonego, na rzecz którego zostały wykonane usługi zdrowotne (co najmniej imię, nazwisko, adres). W przypadku usług wykonywanych na rzecz małoletniego dziecka Ubezpieczonego potwierdzenie wykonania usługi powinno zostać wystawione na opiekuna faktycznego lub przedstawiciela ustawowego, ze wskazaniem imienia i nazwiska dziecka, – wykaz wykonanych usług zdrowotnych lub szczegółowa specyfikacja wystawione przez placówkę leczniczą wykonującą te świadczenia, – liczbę zrealizowanych usług zdrowotnych danego rodzaju, – datę wykonania usługi zdrowotnej, – cenę jednostkową zrealizowanej usługi zdrowotnej.
  3. Jeśli skierowanie na usługi medyczne nie było wystawione w placówce LUX MED, Ubezpieczony powinien dołączyć jego kopię do wniosku o refundację. W przypadku braku kopii skierowania potwierdzeniem może być również kopia dokumentacji medycznej, która zawiera odpowiednią adnotację o wystawieniu tego skierowania.
  4. Refundacja nie zostanie dokonana w przypadku, gdy przekazane dokumenty nie będą pozwalały na ustalenie zrealizowanych usług zdrowotnych oraz osoby, na rzecz której zostało świadczenie wykonane, lub gdy zostaną przesłane do LUX MED później niż 3 miesiące od daty wykonania usługi.

Link do formularza Allianz: LINK

Wykaz usług medycznych objętych prawem do refundacji Allianz: LINK


 

III. MEDICOVER

  1. Zwrot kosztów możliwy tylko po otrzymaniu Autoryzacji. Szczegóły dotyczące Autoryzacji można znaleźć pod adresem: LINK
  2. Od momentu Autoryzacji, Pacjent może wykonać autoryzowaną usługę w dowolnej Placówce Medycznej, a po jej wykonaniu uzyskać Zwrot ceny usługi. Autoryzacja jest ważna 30 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.
  3. Pacjent pokrywa koszty wykonanej Usługi medycznej bezpośrednio w Placówce Medycznej, zgodnie z obowiązującym w tej placówce cennikiem oraz zobowiązany jest do pobrania faktury zgodnie Regulaminem.
  4. W celu uzyskania Zwrotu ceny usługi, Pacjent powinien przesłać do Medicover:
  • prawidłowo wypełniony Wniosek o Zwrot ceny usługi,
  • oryginał faktury wystawionej na Pacjenta (w przypadku usług medycznych zrealizowanych na rzecz dziecka – na opiekuna prawnego). Faktura musi zawierać: I. wykaz usług medycznych lub specyfikację, pozwalającą ustalić ilość, cenę usługi oraz nazwy poszczególnych zrealizowanych usług, II. wskazaną formę płatności. W przypadku gdy Pacjent dokona płatności przelewem – niezbędny jest dowód zapłaty,
  • oryginał skierowania jeżeli świadczenie lub uprawnienia w ramach Umowy takiego wymagają.
  1. Wniosek o Zwrot Ceny usługi wraz z w/w dokumentami należy dostarczyć w formie listownej w ciągu 30 dni kalendarzowych od wykonania usługi medycznej do Medicover Sp. z o.o. pod adres:

Zespół Kontroli Zobowiązań
 Medicover Sp. z o. o.
ul. Malczewskiego 24
26-600 Radom

  1. Zwrot ceny dokonywany jest przelewem na konto Pacjenta (Opiekuna Prawnego), który skorzystał z usługi (numer konta należy podać na Wniosku o zwrot ceny usługi). Medicover dokona zwrotu kosztu w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego Wniosku o zwrot ceny usługi, faktury oraz skierowania (jeśli świadczenie lub uprawnienia Umowy tego wymagają).

Link do formularza i regulaminu Medicover: LINK


 

IV. ENEL-MED

  1. Przed udaniem się na badania pacjent powinien skopiować posiadane skierowanie lekarskie i dołączyć kopię do poprawnie wypełnionego wniosku o refundację.
  2. Po wykonaniu i opłaceniu usługi w placówce medycznej osoba uprawniona powinna przesłać czytelny skan faktury wystawionej na pacjenta/opiekuna prawnego (faktura uproszczona nie jest honorowana) najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wykonania usługi na adres [email protected]
  3. Zwrot zgodnie z zasadami refundacji zostanie dokonany w przypadku:
  • prawidłowo wypełnionego wniosku o refundację zgodnie ze wzorem,
  • terminowo złożonego wniosku,
  • dołączenia czytelnego skanu prawidłowej faktury, wystawionej na pacjenta/opiekuna prawnego,
  • dołączenia kserokopii skanu skierowania na badania w przypadku usług tego wymagających,
  • dołączenia specyfikacji wykonanych usług w sytuacji gdy faktura nie precyzuje dokładnej nazwy wykonanej usługi,
  • posiadania przez pacjenta uprawnień do refundacji usług w dniu jej wykonania.
  1. Refundacja obejmuje maksymalny zwrot 70% poniesionych kosztów w zakresie usług dostępnych w pakiecie na rzecz osoby ubiegającej się o zwrot lub przedstawiciela ustawowego (gdy usługa była wykonana na rzecz uprawnionego do pakietu dziecka).
  2. Łączna wartość refundacji w ramach swobody leczenia w danym kwartale nie może przekroczyć 500 zł.
  3. Swoboda leczenia ENEL-MED nie obejmuje wizyt domowych, hospitalizacji, usług szpitalnych, ubezpieczenia zagranicznego, pogotowia i transportu.

Link do formularza ENEL-MED: LINK


 

V. PZU

  1. Po wizycie pacjent wchodzi na moje.pzu.pl. Jeśli pacjent nie ma jeszcze konta na portalu – rejestruje się. Jeśli ma konto – wpisuje swój adres e-mail oraz hasło. Klika Zaloguj się.
  2. W menu na górze strony wybiera zakładkę Zdrowie.
  3. W prawym dolnym rogu ekranu wybiera opcję Moje refundacje/zwroty i kliknij Sprawdź.
  4. Pod menu głównym wybiera opcję Zwroty, a następnie w boksie USŁUGI DO WNIOSKU O ZWROT, wybiera te, dla których chce złożyć wniosek i klika ZŁÓŻ WNIOSEK.
  5. Pacjent może sprawdzić status wniosków dla każdej z osób wybierając odpowiednią zakładkę.
  6. Aby złożyć nowy wniosek, naciska przycisk Złóż wniosek i wypełnia kolejno pola:
  • rodzaj usługi, której ma dotyczyć refundacja
  • datę wykonania usługi (Data usługi) i kliknij Dodaj.
  1. Uzupełnia numer faktury jaką otrzymał za usługę oraz jej koszt.
  2. Następnie w sekcji DODAJ ZAŁĄCZNIKI dodaje dokumenty potwierdzające wykonanie usługi – fakturę lub rachunek. Klika na Dodaj lub przeciągnij plik z dysku komputera i upuszcza go w wyznaczonym polu. Dopuszczalne formaty plików to: .jpg, .png, .bmp, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf o maksymalnej wielkości 10 MB każdy. Można dodać maksymalnie 10 załączników.
  3. W sekcji SPOSÓB WYPŁATY wybiera interesującą Go opcję: Przelew bankowy (dla opcji przelew bankowy wypełnij pole Nr konta) lub Poczta.
  4. Sprawdza/uzupełnia DANE KONTAKTOWE. Jeśli wszystko się zgadza klika przycisk WYŚLIJ. Wniosek pacjenta zostanie przekazany do rozpatrzenia i pojawi się na liście wniosków ze statusem ZGŁOSZONY.

Pytania i odpowiedzi PZU: LINK

Cennik refundacji świadczeń zdrowotnych PZU: LINK


 

VI. SIGNAL IDUNA

  1. Po wizycie pacjent wchodzi na stronę https://www.signal-iduna.pl/zglos-szkode/ oraz wybiera typ formularza online: ZDROWIE.
  2. Pacjent wybiera prawidłowy formularz zgłoszenia refundacji kosztów leczenia dedykowany dla Jego produktu zdrowotnego.
  3. Pacjent wypełnia formularz zgodnie z kolejnością:
  • dane zgłaszającego,
  • dane ubezpieczonego,
  • rodzaj zdarzenia/usługi,
  • wymagane dokumenty (potwierdzenie płatności, skierowanie),
  • rachunek bankowy, na który przyjdzie refundacja,
  • oświadczenia,
  • podsumowanie.
  1. W ciągu 30 dni od otrzymania kompletu dokumentów Ubezpieczalnia podejmie decyzję dotyczącą zgłoszenia. Jeśli zgłoszenie nie będzie kompletne, pacjent zostanie poproszony o uzupełnienie informacji lub dokumentów niezbędnych do jej podjęcia. Koszt świadczeń medycznych zostanie zwrócony zgodnie z warunkami ubezpieczenia na wskazane przez pacjenta konto bankowe.

Szczegółowy proces wypełniania formularza i dodatkowe informacje Signal Iduna: LINK

Papierowe zgłoszenie Signal Iduna: LINK

Lista adresów dla zgłoszeń papierowych Signal Iduna: LINK


 

VII. SALTUS

  1. Po opłaceniu i wykonaniu usługi, w celu uzyskania zwrotu poniesionych kosztów, Ubezpieczony jest zobowiązany przesłać do Towarzystwa imienną fakturę lub rachunek za te usługi wystawioną na Ubezpieczonego wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia roszczenia, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury lub rachunku.
  2. Wymagane dokumenty można przesyłać rekomendowanymi kanałami komunikacji z Towarzystwem:
  • pocztą tradycyjną na adres:

SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
ul. Władysława IV 22
81-743 Sopot

  1. W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego, Towarzystwo informuje Ubezpieczonego o postępowaniu dotyczącym ustalenia stanu faktycznego zdarzenia, zasadności zgłoszonych roszczeń i wysokości świadczenia, a także informuje, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną (jeżeli osoba występująca z roszczeniem o wypłatę świadczenia wyrazi na to zgodę), osobę występującą z roszczeniem o wypłatę świadczenia o wykazie dokumentów niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa oraz procedurze składania i rozpatrywania reklamacji.

  2. Towarzystwo wypłaca należne świadczenie w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia.

Formularz roszczenia Saltus: LINK

Regulamin i lista świadczeń Saltus: LINK


 

VIII. TU ZDROWIE

  1. Pacjent umawia się na wizytę w wybranej przez siebie placówce.
  2. Po wizycie opłaca usługę według cennika wybranej placówki oraz prosi o wystawienie faktury/rachunku. Faktury/rachunki powinny zawierać:
  • nazwę usługi medycznej,
  • ilość wykonanych usług danego typu,
  • datę wykonania usługi medycznej,
  • koszt/cenę wykonanej usługi.
  1. Następnie ubezpieczony wypełnia wniosek o wypłatę świadczenia pieniężnego (papierowy lub elektroniczny w Panelu Ubezpieczonego) i przesyła go do TU ZDROWIE.
  2. Wniosek elektroniczny można wypełnić po zalogowaniu się na portal Panelu Ubezpieczonego. Wniosek należy wypełnić, dołączyć czytelne skany lub zdjęcia rachunku/faktury oraz skierowania lekarskiego, jeśli refundacja dotyczy badania/rehabilitacji.
  3. Wniosek papierowy należy wypełnić i podpisać, a następnie załączyć oryginał, bądź czytelną kopię, rachunku/faktury oraz skierowania lekarskiego w przypadkach, gdy refundacja dotyczy badań/rehabilitacji. Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

TU ZDROWIE S.A.
ul. Śląska 17
81-319 Gdynia
„Wypłata Świadczenia pieniężnego”

Formularz wniosku TU ZDROWIE: LINK

Portal Panelu Ubezpieczonego TU ZDROWIE: LINK

Katalog świadczeń ubezpieczenia indywidualnego TU ZDROWIE: LINK

Katalog świadczeń ubezpieczenia grupowego TU ZDROWIE: LINK


 

IX. COMPENSA

Compensa Zdrowie
  1. Refundacja za wizytę w prywatnej placówce przysługuje ubezpieczonemu tylko wtedy, gdy nie ma wolnych terminów/nie udało zapisać się na wizytę w placówce LUXMED i wynosi 70% ceny, z zachowaniem limitu refundacji 500 zł na wszystkie świadczenia na kwartał.
  2. Po wykonaniu badania, pacjent prosi o fakturę/rachunek potwierdzający wykonanie usługi w wybranej przez siebie placówce.
  3. Faktura/rachunek musi zawierać:
  • imię i nazwisko lub nazwę udzielającego świadczenia medyczne,
  • dane Ubezpieczonego,
  • rodzaj udzielanego świadczenia zdrowotnego, diagnoza zgodna z międzynarodową statyczną klasyfikacją chorób i problemów zdrowotnych (kod ICD 10),
  • datę udzielenia świadczenia,
  • koszt udzielenia świadczenia.
  1. Ubezpieczony wypełnia wniosek o refundację, w którym potwierdza podjęcie próby rezerwacji terminu w placówce LUXMED, załącza rachunek/fakturę za wykonanie badanie oraz skierowanie na badania, a następnie przesyła go na adres podany na wniosku.

Wniosek o refundację Compensa Zdrowie: LINK

Regulamin i świadczenia pakietu Compensa Zdrowie: LINK

 Compensa MULTI Zdrowie
  1. Zależnie od wybranej opcji składkowej (z lub bez Udziału Własnego) Ubezpieczonemu przysługuje odpowiednio 100% lub 80% refundacji kwoty za świadczenia zdrowotne, nieprzekraczającej limitów ustalonych w spisie świadczeń.
  2. Po wykonaniu badania, pacjent prosi o fakturę/rachunek potwierdzający wykonanie usługi w wybranej przez siebie placówce.
  3. Faktura/rachunek musi zawierać:
  • imię i nazwisko lub nazwę udzielającego świadczenia medyczne,
  • dane Ubezpieczonego,
  • rodzaj udzielanego świadczenia zdrowotnego, diagnoza zgodna z międzynarodową statyczną klasyfikacją chorób i problemów zdrowotnych (kod ICD 10)
  • datę udzielenia świadczenia,
  • koszt udzielenia świadczenia.
  1. W celu otrzymania zwrotu kosztów należy skorzystać z formularza refundacji dostępnego w aplikacji compensa24.pl lub przesłać do COMPENSY na adres mailowy lub korespondencyjny wskazany we wniosku refundacyjnym komplet dokumentów składającego się z:
  • wypełnionego wniosku o refundację,
  • oryginał lub skan oryginalnego rachunku/faktury potwierdzającego wykonanie usługi,
  • kopię skierowania od lekarza na badania diagnostyczne/rehabilitację.

Wniosek o refundację Compensa MULTI Zdrowie: LINK

Regulamin i świadczenia pakietu Compensa MULTI Zdrowie: LINK 


 

X. LUXMED

  1. Aby móc ubiegać się o Zwrot kosztów w ramach niniejszego Regulaminu niezbędne jest uzyskanie Zgody na zwrot kosztów przed skorzystaniem ze Świadczenia medycznego.
  2. Po uzyskaniu Zgody na zwrot kosztów Ubezpieczony zwraca się do podmiotu leczniczego o udzielenie świadczenia medycznego i samodzielnie pokrywa jego koszty, prosząc o fakturę/rachunek za wykonane świadczenie. Paragony fiskalne nie będą akceptowane.
  3. Faktura/rachunek powinny zawierać:
  • dane Osoby Uprawnionej,
  • wykaz i ilość wykonanych świadczeń medycznych,
  • datę wykonania świadczeń medycznych,
  • cenę jednostkową każdego zrealizowanego świadczenia medycznego.
  1. Wniosek o Zwrot kosztów można złożyć drogą elektroniczną i papierową.
  2. W formie elektronicznej osoba uprawniona wypełnia i przesyła wniosek, wraz z rachunkiem/fakturą oraz skanami skierowań, za pośrednictwem Portalu Pacjenta, w zakładce Twoje konto -> Wnioski -> Dodaj Wniosek.
  3. W formie papierowej osoba uprawniona wypełnia i przesyła wniosek, wraz z rachunkiem/fakturą oraz skanami skierowań na adres:

LUX MED. Sp. Z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
„Refundacja”

Portal Pacjenta LUXMED: LINK

Regulamin Zwrotu kosztów LUXMED: LINK

Wniosek o refundację LUXMED: LINK


 

XI. POLMED

  1. W ramach usługi „swoboda leczenia” w wariancie OGÓLNOPOLSKIM Pacjent ma prawo ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów świadczeń zdrowotnych w terminie do 14 dnia roboczego, licząc od daty wskazanej na dokumencie potwierdzającym dokonanie płatności przez Pacjenta.
  2. Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku:
  • oryginał imiennego rachunku/faktury wystawionego przez podmiot udzielający świadczenia wskazujący: rodzaj świadczenia, datę wystawienia, pieczęć podmiotu leczniczego i podpis osoby upoważnionej do jego wystawienia, imię i nazwisko Pacjenta, adres zamieszkania, datę urodzenia i cenę jednostkową świadczeń,
  • kopia wystawionego przez podmiot leczniczy skierowania na badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne bądź konsultację lekarską objęte usługą „swoboda leczenia”. Skierowanie musi zawierać czytelne: dane identyfikujące podmiotu wydającego skierowanie, dane pacjenta (imię, nazwisko, PESEL), dane identyfikujące lekarza wydającego skierowanie, datę wydania skierowania, istotne dane dotyczące choroby/procesu diagnostyczno-leczniczego wyjaśniające cel badania,
  • wniosek o częściową refundację kosztów świadczeń zdrowotnych (w wariancie zwykłym lub ekonomicznym).
  1. Dokumenty wysłać na adres e-mail [email protected] lub pocztą na adres:

POLMED S.A.
Os. Kopernika 21
83-200 Starogard Gdański

Lista świadczeń oraz kwoty refundowane POLMED: LINK

Wniosek o częściową refundację POLMED: LINK

Wniosek o częściową refundację w pakiecie ekonomicznym POLMED: LINK