Skip to content
Artykuł

Ubezpieczenia prywatne

Świadczenia w ramach umowy partnerskiej

 

Świadczymy darmowe usługi medyczne dla osób, które posiadają karty ubezpieczeniowe i abonamentowe wydane przez firmy:

logo partnera jp medica


Nawiązanie współpracy

W celu nawiązania współpracy prosimy o przesłanie propozycji do Dyrektora  Remigiusza Sokołowskiego: biuro.bydgoscy.lekarze@pcmclinic.pl


Umawianie wizyt

W celu umówienia wizyty, osoby objęte polisą zdrowotną w jednej z firm współpracujących z naszą placówką powinny skontaktować się bezpośrednio ze swoim ubezpieczycielem. Na podstawie przekazanych przez niego informacji zorganizujemy wizytę lekarską.
Wyjątkiem są osoby ubezpieczone w firmie Allianz, które mogą umówić wizytę zarówno za pośrednictwem ubezpieczyciela, jak i bezpośrednio, kontaktując się z naszą placówką.


Usługi medyczne w ramach abonamentu

W ramach abonamentuUsługa
JP MedicaKonsultacje lekarskie
konsultacja chirurga naczyniowego dla dorosłych
konsultacja chirurga naczyniowego dla dzieci
konsultacja dermatologiczna dla dorosłych
konsultacja dermatologiczna dla dzieci
konsultacja hematologiczna dla dorosłych
konsultacja nefrologiczna dorośli
konsultacja neurologiczna dla dorosłych
konsultacja psychiatryczna dla dorosłych
konsultacja urologiczna dla dorosłych
Konsultacje specjalistów
konsultacja psychologiczna dla dorosłych
konsultacja psychologiczna dla dzieci
Terapia rodziny
USG
USG Doppler brzuszny - aorta i jej odgałęzienia
USG Doppler tętnic i żył kończyny dolnej/górnej
USG Doppler tętnic i żył szyjnych
USG Doppler tętnic kończyny dolnej/górnej
USG jąder
USG naczyń
USG układu moczowego
Badania kardiologiczne
Holter EKG (3k. 24h)
Holter EKG (3k. 48h)
Holter EKG (3k. 72h)
Holter EKG (12k. 24h)
Holter EKG (12k. 48h)
Holter EKG (12k. 72h)
Teleporady
teleporadakonsultacja hematologiczna
teleporada konsultacja psychiatryczna
teleporada konsultacja neurologiczna
teleoprada konsultacja urologiczna
Rozszerzone zabiegi ambulatoryjne - zabiegi ambulatoryjne dermatologiczne
Standardowa dermatoskopia
Zabieg dermatologiczny metodą krioterapii 1 do 6 zmian
Zabieg dermatologiczny metodą elektroterapii 1 do 6 zmian
Fizjoterapia/ rehabilitacja
Konsultacja fizjoterapeuty
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe kręgosłup lędźwiowy
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe kręgosłup piersiowy
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe kręgosłup szyjny
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe nadgarstek
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe podudzie
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe przedramię
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe ramię
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe ręka
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe staw barkowy
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe staw biodrowy
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe staw kolanowy
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe staw łokciowy
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe staw skokowy
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe stopa
Kinezyterapia – ćw. instruktażowe udo
Kinezyterapia – ćw. usprawniające kręgosłup lędźwiowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające kręgosłup piersiowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające kręgosłup szyjny
Kinezyterapia – ćw. usprawniające nadgarstek
Kinezyterapia – ćw. usprawniające podudzie
Kinezyterapia – ćw. usprawniające przedramię
Kinezyterapia – ćw. usprawniające ramię
Kinezyterapia – ćw. usprawniające ręka
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw barkowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw biodrowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw kolanowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw łokciowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw skokowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające stopa
Kinezyterapia – ćw. usprawniające udo
Kinezyterapia – Terapia indywidualna kręgosłup lędźwiowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna kręgosłup piersiowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna kręgosłup szyjny
Kinezyterapia – Terapia indywidualna nadgarstek
Kinezyterapia – Terapia indywidualna podudzie
Kinezyterapia – Terapia indywidualna przedramię
Kinezyterapia – Terapia indywidualna ramię
Kinezyterapia – Terapia indywidualna ręka
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw barkowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw biodrowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw kolanowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw łokciowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw skokowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna stopa
Kinezyterapia – Terapia indywidualna udo
Kinezyterapia – ćw. usprawniające ramię
Kinezyterapia – ćw. usprawniające ręka
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw barkowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw biodrowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw kolanowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw łokciowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające staw skokowy
Kinezyterapia – ćw. usprawniające stopa
Kinezyterapia – ćw. usprawniające udo
Kinezyterapia – Terapia indywidualna kręgosłup lędźwiowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna kręgosłup piersiowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna kręgosłup szyjny
Kinezyterapia – Terapia indywidualna nadgarstek
Kinezyterapia – Terapia indywidualna podudzie
Kinezyterapia – Terapia indywidualna przedramię
Kinezyterapia – Terapia indywidualna ramię
Kinezyterapia – Terapia indywidualna ręka
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw barkowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw biodrowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw kolanowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw łokciowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna staw skokowy
Kinezyterapia – Terapia indywidualna stopa
Kinezyterapia – Terapia indywidualna udo
W ramach abonamentuUsługa
TelemediKonsultacje specjalistyczne
Chirurg naczyniowy
Chirurg naczyniowy dziecięcy
Dermatolog
Dermatolog dziecięcy
Dermatolog wenerolog
Dermatolog wenerolog dzicięcy
Hematolog
Lekarz specjalista rehabilitacji
Nefrolog
Neurolog
Neurologopeda
Neuropsycholog
Psycholog
Psycholog dziecięcy
Rehabilitant (Fizjoterapeuta)
Urolog
Wenerolog
Badania i zabiegi neurologiczne
EMG - badanie cieśni kanału nadgarstka
EMG - badanie cieśni kanału nadgarstka obustronne
EMG - badanie cieśni stępu
EMG - badanie i różnicowanie polineuropatii
EMG - badanie nerwu łokciowego
EMG - badanie nerwu strzałkowego
EMG - badanie splotu ramiennego
EMG - badanie w kierunku miopatii
EMG - badanie w kierunku zespołu kanału Guyona
EMG - diagnostyka neuronu ruchowego (SLA)
EMG - diagnostyka uszkodzenia nerwu kulszowego
EMG - diagnostyka uszkodzenia nerwu promieniowego (SNP,PIN i inne)
EMG - diagnostyka zespołów korzeniowych
EMG - diagnostyka zespołu korzeniowego-szyjnego
EMG - próba miasteniczna (badanie transmisji nerwowo-mięśniowej)
EMG - próba tężyczkowa (badanie nadpobudliwości nerwowo- mięśniowej)
EMG (Elektromiografia) - diagnostyka uszkodzenia nerwu udowego
Badania i zabiegi urologiczne
Cewnikowanie pęcherza moczowego
Wymiana cewnika
Badania i zabiegi dermatologiczne
Dermatoskopia
Elektrokoagulacja dermatologiczna
Elektrokoagulacja do 3 zmian skórnych
Elektrokoagulacja - 4-5 zmian skórnych
Elektrokoagulacja - 6-7 zmian skórnych
Elektrokoagulacja - 8-10 zmian skórnych
Elektrokoagulacja - 11-15 zmian skórnych
Elektrokoagulacja - 16-20 zmian skórnych
Krioterapia dermatologiczna
Krioterapia - do 3 zmian (ze wskazań medycznych)
Krioterapia - 4-5 zmian (ze wskazań medycznych)
Krioterapia - 6-7 zmian (ze wskazań medycznych)
Krioterapia - 8-10 zmian (ze wskazań medycznych)
Badania diagnostyczne
Holter EKG 24-godzinny
Holter EKG 48-godzinny
Holter EKG 72-godzinny
Holter EKG 12 odprowadzeń 24-godzinny
Holter EKG 12 odprowadzeń 48-godzinny
Holter EKG 12 odprowadzeń 72-godzinny
Holter Ciśnieniowy
Badania Ultrasonograficzne
USG Doppler kończyny dolnej
USG Doppler kończyn dolnych
USG Doppler kończyny górnej
USG Doppler kończyn górnych
USG Doppler tętnic szyjnych
USG dopplerowskie tętnic domózgowych (tętnic szyi - szyjnych i kręgowych)
USG dopplerowskie tętnic biodrowych
USG układu moczowego
Rehabilitacja
Instruktaż ćwiczeń do samodzielnego wykonywania
Kinezyterapia indywidualna
Terapia manualna
W ramach abonamentuUsługa
S7HealthKonsultacje
Konsultacja chirurgiczno-naczyniowa
Konsultacja chirurgiczno-naczyniowa dziecka
Konsultacja dermatologiczna
Konsultacja dermatologiczna dziecka
Konsultacja dermatologiczno-wenerologiczna
Konsultacja dermatologiczno-wenerologiczna dziecka
Konsultacja fizjoterapeutyczna
Konsultacja fizjoterapeutyczna dziecka
Konsultacja hematologiczna
Konsultacja internistyczna
Konsultacja lekarza rehabilitacji
Konsultacja lekarza rehabilitacji dziecka
Konsultacja nefrologiczna
Konsultacja neurologiczna
Konsultacja neurologiczna dziecka
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna dziecka
Konsultacja urologiczna
Konsultacja wenerologiczna
Konsultacja wenerologiczna dziecka
Badania
Elektromiografia - nerw
Elektromiografia - podstawowa jednego mięśnia
Holter EKG 24-godzinny
Holter RR 24-godzinny
Zabiegi Ambulatoryjne
Elektrokoagulacja dermatologiczna
Krioterapia dermatologiczna
Cewnikowanie pęcherza moczowego (cewnik Foleya)
Wymiana cewnika
USG
USG dopplerowskie jama brzuszna - aorta brzuszna
USG dopplerowskie szyi
USG dopplerowskie tętnic biodrowych
USG dopplerowskie tętnic kończyny dolnej lewej
USG dopplerowskie tętnic kończyny dolnej prawej
USG dopplerowskie tętnic kończyny górnej lewej
USG dopplerowskie tętnic kończyny górnej prawej
USG dopplerowskie żył kończyny dolnej lewej
USG dopplerowskie żył kończyny dolnej prawej
USG dopplerowskie żył kończyny górnej lewej
USG dopplerowskie żył kończyny górnej prawej
USG nadgarstka lewego
USG nadgarstka prawego
USG ręki lewej
USG ręki prawej
USG stawów barkowych
USG stawów łokciowych
USG stawów skokowych
USG stawów żuchwowych
USG stawu barkowego lewego
USG stawu barkowego prawego
USG stawu biodrowego lewego
USG stawu biodrowego prawego
USG stawu kolanowego lewego
USG stawu kolanowego prawego
USG stawu łokciowego lewego
USG stawu łokciowego prawego
USG stawu skokowego lewego
USG stawu skokowego prawego
USG ścięgna
USG ścięgna Achillesa kończyny lewej
USG ścięgna Achillesa kończyny prawej
USG tkanki mięśniowej
USG gruczołu krokowego przez powłoki brzuszne
USG jąder i najądrzy
USG prącia
USG układu moczowego
Telekonsultacja
Telekonsultacja chirurgiczno-naczyniowa
Telekonsultacja chirurgiczno-naczyniowa dziecka
Telekonsultacja dermatologiczna
Telekonsultacja dermatologiczna dziecka
Telekonsultacja hematologiczna
Telekonsultacja neurologiczna
Telekonsultacja neurologiczna dziecka
Telekonsultacja psychologiczna
Telekonsultacja psychologiczna dziecka
Telekonsultacja urologiczna
Pozostałe usługi
Dermatoskopia
Iniekcja dostawowa
Ćwiczenia bierne
Ćwiczenia czynne w odciążeniu
Ćwiczenia czynne wolne
Ćwiczenia czynne z oporem
Ćwiczenia czynno-bierne i wspomagane
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia izometryczne
Ćwiczenia ogólnousprawniajace
Manipulacje
Masaż suchy
Mobilizacje
Nauka poruszania się
Pionizacja
Wyciągi
W ramach abonamentuUsługa
AllianzOpieka specjalistyczna
Chirurg naczyniowy
Chirurg naczyniowy konsultujący dzieci od 0 r.ż (dziecięcy)
Dermatolog
Dermatolog konsultujący dzieci od 0 r.ż (dziecięcy)
Dermatoskopia
Usunięcie drobnych zmian skórnych
Dermatolog wenerolog
Hematolog
Nefrolog
Neurolog
Neurologopeda
Psycholog
Psycholog konsultujący dzieci
Urolog
Wymiana cewnika
Badania ultrasonograficzne
USG Doppler w tętnicach szyjnych i kręgowych
USG Doppler w tętnicach kończyny górnej
USG Doppler w tętnicach kończyn górnych
USG Doppler w tętnicach kończyny dolnej
USG Doppler w tętnicach kończyn dolnych
USG Doppler w aorcie i tętnicach biodrowych
USG Doppler w żyłach kończyn górnych
USG Doppler w żyłach kończyny górnej
USG Doppler w żyłach kończyny dolnej
USG Doppler w żyłach kończyn dolnych
USG Doppler w żyłach i tętnicach kończyn górnych
USG Doppler w żyłach i tętnicach kończyn dolnych
USG Doppler - żyła główna dolna i żyły biodrowe
USG jąder i najądrzy
USG prostaty (przez powłoki brzuszne)
USG prostaty - badanie profilaktyczne
USG układu moczowego
Badania czynnościowe układu krążenia
24 godzinna rejestracja EKG (badanie Holtera) 3k.
24 godzinna rejestracja EKG (badanie Holtera) 12k.
24-godzinna rejestracja ciśnienia tętniczego (Holter ciśnieniowy)
Badania czynnościowe układu nerwowego
EMG badanie cieśni kanału nadgarstka
EMG badanie cieśni kanału nadgarstka obustronne
EMG badanie cieśni stępu
EMG badanie i różnicowanie mononeuropatii
EMG badanie i różnicowanie polineuropatii
EMG badanie nerwu łokciowego
EMG badanie nerwu strzałkowego
EMG badanie splotu ramiennego
EMG diagnostyka neuronu ruchowego (SLA)
EMG diagnostyka zespołów korzeniowych
EMG diagnostyka zespołów pierwotnie mięśniowych
EMG próba miasteniczna (badanie transmisji nerwowo-mięśniowej)
EMG próba tężyczkowa (badanie nadpobudliwości nerwowo-mięśniowej)
Rehabilitacja - pochorobowa lub powypadkowa ze skierowaniem
Rehabilitant/ fizjoterapeuta (jednorazowa konsultacja w celu ustalenia procesu rehabilitacji, jeśli nie wynika to ze skierowania)
Kinezyterapia
Terapia indywidualna 45 minut (ćwiczenia indywidualne, izometryczne, instruktażowe, terapia manualna, masaż)

Poradnik – Zwroty kosztów od ubezpieczycieli

Drodzy Pacjenci,

w związku z licznymi zapytaniami dot. realizacji usług medycznych w ramach abonamentów medycznych, przygotowaliśmy, krótki poradnik zwrotów kosztów leczenia dla abonamentów medycznych od najpopularniejszych ubezpieczycieli.


 

MEDICOVER

  1. Zwrot kosztów możliwy tylko po otrzymaniu Autoryzacji. Szczegóły dotyczące Autoryzacji można znaleźć pod adresem: LINK
  2. Od momentu Autoryzacji, Pacjent może wykonać autoryzowaną usługę w dowolnej Placówce Medycznej, a po jej wykonaniu uzyskać Zwrot ceny usługi. Autoryzacja jest ważna 30 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.
  3. Pacjent pokrywa koszty wykonanej Usługi medycznej bezpośrednio w Placówce Medycznej, zgodnie z obowiązującym w tej placówce cennikiem oraz zobowiązany jest do pobrania faktury zgodnie Regulaminem.
  4. W celu uzyskania Zwrotu ceny usługi, Pacjent powinien przesłać do Medicover:
  • prawidłowo wypełniony Wniosek o Zwrot ceny usługi,
  • oryginał faktury wystawionej na Pacjenta (w przypadku usług medycznych zrealizowanych na rzecz dziecka – na opiekuna prawnego). Faktura musi zawierać: I. wykaz usług medycznych lub specyfikację, pozwalającą ustalić ilość, cenę usługi oraz nazwy poszczególnych zrealizowanych usług, II. wskazaną formę płatności. W przypadku gdy Pacjent dokona płatności przelewem – niezbędny jest dowód zapłaty,
  • oryginał skierowania jeżeli świadczenie lub uprawnienia w ramach Umowy takiego wymagają.
  1. Wniosek o Zwrot Ceny usługi wraz z w/w dokumentami należy dostarczyć w formie listownej w ciągu 30 dni kalendarzowych od wykonania usługi medycznej do Medicover Sp. z o.o. pod adres:

Zespół Kontroli Zobowiązań
 Medicover Sp. z o. o.
ul. Malczewskiego 24
26-600 Radom

  1. Zwrot ceny dokonywany jest przelewem na konto Pacjenta (Opiekuna Prawnego), który skorzystał z usługi (numer konta należy podać na Wniosku o zwrot ceny usługi). Medicover dokona zwrotu kosztu w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego Wniosku o zwrot ceny usługi, faktury oraz skierowania (jeśli świadczenie lub uprawnienia Umowy tego wymagają).

Link do formularza i regulaminu Medicover: LINK


 

ENEL-MED

  1. Przed udaniem się na badania pacjent powinien skopiować posiadane skierowanie lekarskie i dołączyć kopię do poprawnie wypełnionego wniosku o refundację.
  2. Po wykonaniu i opłaceniu usługi w placówce medycznej osoba uprawniona powinna przesłać czytelny skan faktury wystawionej na pacjenta/opiekuna prawnego (faktura uproszczona nie jest honorowana) najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wykonania usługi na adres wnioski-swobodaleczenia@enel.pl
  3. Zwrot zgodnie z zasadami refundacji zostanie dokonany w przypadku:
  • prawidłowo wypełnionego wniosku o refundację zgodnie ze wzorem,
  • terminowo złożonego wniosku,
  • dołączenia czytelnego skanu prawidłowej faktury, wystawionej na pacjenta/opiekuna prawnego,
  • dołączenia kserokopii skanu skierowania na badania w przypadku usług tego wymagających,
  • dołączenia specyfikacji wykonanych usług w sytuacji gdy faktura nie precyzuje dokładnej nazwy wykonanej usługi,
  • posiadania przez pacjenta uprawnień do refundacji usług w dniu jej wykonania.
  1. Refundacja obejmuje maksymalny zwrot 70% poniesionych kosztów w zakresie usług dostępnych w pakiecie na rzecz osoby ubiegającej się o zwrot lub przedstawiciela ustawowego (gdy usługa była wykonana na rzecz uprawnionego do pakietu dziecka).
  2. Łączna wartość refundacji w ramach swobody leczenia w danym kwartale nie może przekroczyć 500 zł.
  3. Swoboda leczenia ENEL-MED nie obejmuje wizyt domowych, hospitalizacji, usług szpitalnych, ubezpieczenia zagranicznego, pogotowia i transportu.

Link do formularza ENEL-MED: LINK


 

PZU

  1. Po wizycie pacjent wchodzi na moje.pzu.pl. Jeśli pacjent nie ma jeszcze konta na portalu – rejestruje się. Jeśli ma konto – wpisuje swój adres e-mail oraz hasło. Klika Zaloguj się.
  2. W menu na górze strony wybiera zakładkę Zdrowie.
  3. W prawym dolnym rogu ekranu wybiera opcję Moje refundacje/zwroty i kliknij Sprawdź.
  4. Pod menu głównym wybiera opcję Zwroty, a następnie w boksie USŁUGI DO WNIOSKU O ZWROT, wybiera te, dla których chce złożyć wniosek i klika ZŁÓŻ WNIOSEK.
  5. Pacjent może sprawdzić status wniosków dla każdej z osób wybierając odpowiednią zakładkę.
  6. Aby złożyć nowy wniosek, naciska przycisk Złóż wniosek i wypełnia kolejno pola:
  • rodzaj usługi, której ma dotyczyć refundacja
  • datę wykonania usługi (Data usługi) i kliknij Dodaj.
  1. Uzupełnia numer faktury jaką otrzymał za usługę oraz jej koszt.
  2. Następnie w sekcji DODAJ ZAŁĄCZNIKI dodaje dokumenty potwierdzające wykonanie usługi – fakturę lub rachunek. Klika na Dodaj lub przeciągnij plik z dysku komputera i upuszcza go w wyznaczonym polu. Dopuszczalne formaty plików to: .jpg, .png, .bmp, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf o maksymalnej wielkości 10 MB każdy. Można dodać maksymalnie 10 załączników.
  3. W sekcji SPOSÓB WYPŁATY wybiera interesującą Go opcję: Przelew bankowy (dla opcji przelew bankowy wypełnij pole Nr konta) lub Poczta.
  4. Sprawdza/uzupełnia DANE KONTAKTOWE. Jeśli wszystko się zgadza klika przycisk WYŚLIJ. Wniosek pacjenta zostanie przekazany do rozpatrzenia i pojawi się na liście wniosków ze statusem ZGŁOSZONY.

Pytania i odpowiedzi PZU: LINK

Cennik refundacji świadczeń zdrowotnych PZU: LINK


 

SIGNAL IDUNA

  1. Po wizycie pacjent wchodzi na stronę https://www.signal-iduna.pl/zglos-szkode/ oraz wybiera typ formularza online: ZDROWIE.
  2. Pacjent wybiera prawidłowy formularz zgłoszenia refundacji kosztów leczenia dedykowany dla Jego produktu zdrowotnego.
  3. Pacjent wypełnia formularz zgodnie z kolejnością:
  • dane zgłaszającego,
  • dane ubezpieczonego,
  • rodzaj zdarzenia/usługi,
  • wymagane dokumenty (potwierdzenie płatności, skierowanie),
  • rachunek bankowy, na który przyjdzie refundacja,
  • oświadczenia,
  • podsumowanie.
  1. W ciągu 30 dni od otrzymania kompletu dokumentów Ubezpieczalnia podejmie decyzję dotyczącą zgłoszenia. Jeśli zgłoszenie nie będzie kompletne, pacjent zostanie poproszony o uzupełnienie informacji lub dokumentów niezbędnych do jej podjęcia. Koszt świadczeń medycznych zostanie zwrócony zgodnie z warunkami ubezpieczenia na wskazane przez pacjenta konto bankowe.

Szczegółowy proces wypełniania formularza i dodatkowe informacje Signal Iduna: LINK

Papierowe zgłoszenie Signal Iduna: LINK

Lista adresów dla zgłoszeń papierowych Signal Iduna: LINK


 

SALTUS

  1. Po opłaceniu i wykonaniu usługi, w celu uzyskania zwrotu poniesionych kosztów, Ubezpieczony jest zobowiązany przesłać do Towarzystwa imienną fakturę lub rachunek za te usługi wystawioną na Ubezpieczonego wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia roszczenia, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury lub rachunku.
  2. Wymagane dokumenty można przesyłać rekomendowanymi kanałami komunikacji z Towarzystwem:
  • pocztą tradycyjną na adres:

SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
ul. Władysława IV 22
81-743 Sopot

  • po zalogowaniu na Konto Klienta na stronie https://pacjent.saltus.pl/Account/LogIn,
  • pocztą elektroniczną na adres: zdrowie@saltus.pl,
  • MMS na numer Towarzystwa, 661 005 195, podając dane umożliwiające identyfikację ubezpieczonego.
  1. W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego, Towarzystwo informuje Ubezpieczonego o postępowaniu dotyczącym ustalenia stanu faktycznego zdarzenia, zasadności zgłoszonych roszczeń i wysokości świadczenia, a także informuje, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną (jeżeli osoba występująca z roszczeniem o wypłatę świadczenia wyrazi na to zgodę), osobę występującą z roszczeniem o wypłatę świadczenia o wykazie dokumentów niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa oraz procedurze składania i rozpatrywania reklamacji.

  2. Towarzystwo wypłaca należne świadczenie w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia.

Formularz roszczenia Saltus: LINK

Regulamin i lista świadczeń Saltus: LINK


 

TU ZDROWIE

  1. Pacjent umawia się na wizytę w wybranej przez siebie placówce.
  2. Po wizycie opłaca usługę według cennika wybranej placówki oraz prosi o wystawienie faktury/rachunku. Faktury/rachunki powinny zawierać:
  • nazwę usługi medycznej,
  • ilość wykonanych usług danego typu,
  • datę wykonania usługi medycznej,
  • koszt/cenę wykonanej usługi.
  1. Następnie ubezpieczony wypełnia wniosek o wypłatę świadczenia pieniężnego (papierowy lub elektroniczny w Panelu Ubezpieczonego) i przesyła go do TU ZDROWIE.
  2. Wniosek elektroniczny można wypełnić po zalogowaniu się na portal Panelu Ubezpieczonego. Wniosek należy wypełnić, dołączyć czytelne skany lub zdjęcia rachunku/faktury oraz skierowania lekarskiego, jeśli refundacja dotyczy badania/rehabilitacji.
  3. Wniosek papierowy należy wypełnić i podpisać, a następnie załączyć oryginał, bądź czytelną kopię, rachunku/faktury oraz skierowania lekarskiego w przypadkach, gdy refundacja dotyczy badań/rehabilitacji. Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

TU ZDROWIE S.A.
ul. Śląska 17
81-319 Gdynia
„Wypłata Świadczenia pieniężnego”

Formularz wniosku TU ZDROWIE: LINK

Portal Panelu Ubezpieczonego TU ZDROWIE: LINK

Katalog świadczeń ubezpieczenia indywidualnego TU ZDROWIE: LINK

Katalog świadczeń ubezpieczenia grupowego TU ZDROWIE: LINK


 

COMPENSA

Compensa Zdrowie
  1. Refundacja za wizytę w prywatnej placówce przysługuje ubezpieczonemu tylko wtedy, gdy nie ma wolnych terminów/nie udało zapisać się na wizytę w placówce LUXMED i wynosi 70% ceny, z zachowaniem limitu refundacji 500 zł na wszystkie świadczenia na kwartał.
  2. Po wykonaniu badania, pacjent prosi o fakturę/rachunek potwierdzający wykonanie usługi w wybranej przez siebie placówce.
  3. Faktura/rachunek musi zawierać:
  • imię i nazwisko lub nazwę udzielającego świadczenia medyczne,
  • dane Ubezpieczonego,
  • rodzaj udzielanego świadczenia zdrowotnego, diagnoza zgodna z międzynarodową statyczną klasyfikacją chorób i problemów zdrowotnych (kod ICD 10),
  • datę udzielenia świadczenia,
  • koszt udzielenia świadczenia.
  1. Ubezpieczony wypełnia wniosek o refundację, w którym potwierdza podjęcie próby rezerwacji terminu w placówce LUXMED, załącza rachunek/fakturę za wykonanie badanie oraz skierowanie na badania, a następnie przesyła go na adres podany na wniosku.

Wniosek o refundację Compensa Zdrowie: LINK

Regulamin i świadczenia pakietu Compensa Zdrowie: LINK

 Compensa MULTI Zdrowie
  1. Zależnie od wybranej opcji składkowej (z lub bez Udziału Własnego) Ubezpieczonemu przysługuje odpowiednio 100% lub 80% refundacji kwoty za świadczenia zdrowotne, nieprzekraczającej limitów ustalonych w spisie świadczeń.
  2. Po wykonaniu badania, pacjent prosi o fakturę/rachunek potwierdzający wykonanie usługi w wybranej przez siebie placówce.
  3. Faktura/rachunek musi zawierać:
  • imię i nazwisko lub nazwę udzielającego świadczenia medyczne,
  • dane Ubezpieczonego,
  • rodzaj udzielanego świadczenia zdrowotnego, diagnoza zgodna z międzynarodową statyczną klasyfikacją chorób i problemów zdrowotnych (kod ICD 10)
  • datę udzielenia świadczenia,
  • koszt udzielenia świadczenia.
  1. W celu otrzymania zwrotu kosztów należy skorzystać z formularza refundacji dostępnego w aplikacji compensa24.pl lub przesłać do COMPENSY na adres mailowy lub korespondencyjny wskazany we wniosku refundacyjnym komplet dokumentów składającego się z:
  • wypełnionego wniosku o refundację,
  • oryginał lub skan oryginalnego rachunku/faktury potwierdzającego wykonanie usługi,
  • kopię skierowania od lekarza na badania diagnostyczne/rehabilitację.

Wniosek o refundację Compensa MULTI Zdrowie: LINK

Regulamin i świadczenia pakietu Compensa MULTI Zdrowie: LINK 


 

LUXMED

  1. Aby móc ubiegać się o Zwrot kosztów w ramach niniejszego Regulaminu niezbędne jest uzyskanie Zgody na zwrot kosztów przed skorzystaniem ze Świadczenia medycznego.
  2. Po uzyskaniu Zgody na zwrot kosztów Ubezpieczony zwraca się do podmiotu leczniczego o udzielenie świadczenia medycznego i samodzielnie pokrywa jego koszty, prosząc o fakturę/rachunek za wykonane świadczenie. Paragony fiskalne nie będą akceptowane.
  3. Faktura/rachunek powinny zawierać:
  • dane Osoby Uprawnionej,
  • wykaz i ilość wykonanych świadczeń medycznych,
  • datę wykonania świadczeń medycznych,
  • cenę jednostkową każdego zrealizowanego świadczenia medycznego.
  1. Wniosek o Zwrot kosztów można złożyć drogą elektroniczną i papierową.
  2. W formie elektronicznej osoba uprawniona wypełnia i przesyła wniosek, wraz z rachunkiem/fakturą oraz skanami skierowań, za pośrednictwem Portalu Pacjenta, w zakładce Twoje konto -> Wnioski -> Dodaj Wniosek.
  3. W formie papierowej osoba uprawniona wypełnia i przesyła wniosek, wraz z rachunkiem/fakturą oraz skanami skierowań na adres:

LUX MED. Sp. Z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
„Refundacja”

Portal Pacjenta LUXMED: LINK

Regulamin Zwrotu kosztów LUXMED: LINK

Wniosek o refundację LUXMED: LINK


 

POLMED

  1. W ramach usługi „swoboda leczenia” w wariancie OGÓLNOPOLSKIM Pacjent ma prawo ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów świadczeń zdrowotnych w terminie do 14 dnia roboczego, licząc od daty wskazanej na dokumencie potwierdzającym dokonanie płatności przez Pacjenta.
  2. Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku:
  • oryginał imiennego rachunku/faktury wystawionego przez podmiot udzielający świadczenia wskazujący: rodzaj świadczenia, datę wystawienia, pieczęć podmiotu leczniczego i podpis osoby upoważnionej do jego wystawienia, imię i nazwisko Pacjenta, adres zamieszkania, datę urodzenia i cenę jednostkową świadczeń,
  • kopia wystawionego przez podmiot leczniczy skierowania na badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne bądź konsultację lekarską objęte usługą „swoboda leczenia”. Skierowanie musi zawierać czytelne: dane identyfikujące podmiotu wydającego skierowanie, dane pacjenta (imię, nazwisko, PESEL), dane identyfikujące lekarza wydającego skierowanie, datę wydania skierowania, istotne dane dotyczące choroby/procesu diagnostyczno-leczniczego wyjaśniające cel badania,
  • wniosek o częściową refundację kosztów świadczeń zdrowotnych (w wariancie zwykłym lub ekonomicznym).
  1. Dokumenty wysłać na adres e-mail refundacja@polmed.pl lub pocztą na adres:

POLMED S.A.
Os. Kopernika 21
83-200 Starogard Gdański

Lista świadczeń oraz kwoty refundowane POLMED: LINK

Wniosek o częściową refundację POLMED: LINK

Wniosek o częściową refundację w pakiecie ekonomicznym POLMED: LINK