Ubezpieczenia prywatne
Nawiązanie współpracy
W celu nawiązania współpracy prosimy o przesłanie propozycji do Dyrektora Remigiusza Sokołowskiego: remigiusz.sokolowski@pcmclinic.pl
Usługi medyczne w ramach abonamentu
W ramach abonamentu | Usługa |
---|---|
JP Medica | Konsultacje specjalistyczne |
Dermatolog | |
Dermatolog dziecięcy | |
Chirurg naczyniowy | |
Chirurg naczyniowy dziecięcy | |
Fizjoterapeuta | |
Hematolog | |
Nefrolog | |
Neurolog | |
Ortopeda | |
Psycholog | |
Psycholog dziecięcy | |
Psycholog - terapia rodziny | |
Urolog | |
Badania i zabiegi dermatologiczne | |
Dermatoskopia | |
Elektrokoagulacja dermatologiczna od 1 do 6 zmian skórnych | |
Krioterapia dermatologiczna 1 do 6 zmian skórnych | |
Badania i zabiegi ortopedyczne | |
Blokada dostawowa i okołostawowa | |
Iniekcja dostawowa i okołostawowa | |
Badania Ultrasonograficzne - Chirurg naczyniowy | |
USG Doppler brzuszny - aorta i jej odgałęzienia | |
USG Doppler naczyń wątroby | |
USG Doppler tętnic i żył kończyny dolnej/górnej | |
USG Doppler tętnic i żył podobojczykowych | |
USG Doppler tętnic i żył szyjnych | |
USG Doppler tętnic nerkowych | |
USG Doppler USG Doppler tętnic kończyny dolnej/górnej | |
Badania Ultrasonograficzne - Ortopeda | |
USG bioder | |
USG dłoni i nadgarstka | |
USG mięśni i tkanek miękkich wskazanej okolicy | |
USG nakłucie pod kontrolą | |
USG rozcięgna podeszwowego | |
USG stawów biodrowych | |
USG stawów śródręcza i palców | |
USG stawu barkowego | |
USG stawu kolanowego | |
USG stawu łokciowego | |
USG stawu skokowego | |
USG ścięgna Achillesa | |
USG śródstopia | |
USG więzadeł, mięśni, drobnych stawów | |
Badania Ultrasonograficzne - Urolog | |
USG jąder | |
USG naczyń | |
USG układu moczowego | |
Medycyna pracy |
|
Badania kierowców | |
Tylko dla stałych pacjentów | Telekonsultacje |
Telekonsultacja ortopedyczna | |
Telekonsultacja neurologiczna | |
Telekonsultacja psychiatryczna |
W ramach abonamentu | Usługa |
---|---|
Telemedi | Konsultacje specjalistyczne |
Bariatra | |
Chirurg naczyniowy | |
Chirurg naczyniowy dziecięcy | |
Dermatolog | |
Dermatolog dziecięcy | |
Dermatolog wenerolog | |
Dermatolog wenerolog dzicięcy | |
Fizjoterapeuta | |
Geriatra | |
Hematolog | |
Nefrolog | |
Neurolog | |
Neuropsycholog | |
Ortopeda | |
Psycholog | |
Psycholog dziecięcy | |
Urolog | |
Wenerolog | |
Badania i zabiegi dermatologiczne | |
Dermatoskopia | |
Elektrokoagulacja dermatologiczna od 1 do 20 zmian skórnych | |
Krioterapia dermatologiczna 1 do 10 zmian skórnych (ze wskazań medycznych) | |
Badania i zabiegi neurologiczne | |
EMG - badanie cieśni kanału nadgarstka | |
EMG - badanie cieśni kanału nadgarstka obustronne | |
EMG - badanie cieśni stępu | |
EMG - badanie i różnicowanie polineuropatii | |
EMG - badanie nerwu łokciowego | |
EMG - badanie nerwu strzałkowego | |
EMG - badanie splotu ramiennego | |
EMG - badanie w kierunku miopatii | |
EMG - badanie w kierunku zespołu kanału Guyona | |
EMG - diagnostyka neuronu ruchowego (SLA) | |
EMG - diagnostyka uszkodzenia nerwu kulszowego | |
EMG - diagnostyka uszkodzenia nerwu promieniowego (SNP,PIN i inne) | |
EMG - diagnostyka zespołów korzeniowych | |
EMG - diagnostyka zespołu korzeniowego-szyjnego | |
EMG - próba miasteniczna (badanie transmisji nerwowo-mięśniowej) | |
EMG - próba tężyczkowa (badanie nadpobudliwości nerwowo- mięśniowej) | |
EMG (Elektromiografia) - diagnostyka uszkodzenia nerwu udowego | |
Badania i zabiegi ortopedyczne | |
Blokada dostawowa | |
Iniekcja dostawowa | |
Punkcja stawu lub kaletki stawowek | |
Badania i zabiegi urologiczne | |
Cewnikowanie pęcherza moczowego | |
Wymiana cewnika | |
Fizjoterapia | |
Instruktaż ćwiczeń do samodzielnego wykonywania | |
Kinezyterapia indywidualna | |
Terapia manualna | |
Badania Ultrasonograficzne - Chirurg naczyniowy | |
USG Doppler kończyny dolnej | |
USG Doppler kończyny górnej | |
USG Doppler tętnic nerkowych | |
USG Doppler tętnic szyjnych | |
USG Doppler wątroby | |
USG dopplerowskie tętnic biodrowych | |
USG dopplerowskie tętnic domózgowych (tętnic szyi - szyjnych i kręgowych) | |
USG dopplerowskie tętnic skroniowych | |
USG dopplerowskie tętnic trzewnych | |
USG Duplex Doppler tętnic dogłowowych | |
USG Duplex Doppler tętnic kończyn dolnych | |
USG Duplex Doppler tętnic kończyn górnych | |
USG Duplex Doppler żył kończyn dolnych | |
USG Duplex Doppler żył kończyn górnych | |
Badania Ultrasonograficzne - Ortopeda | |
USG drobnych stawów i więzadeł | |
USG mięśni | |
USG mięśni iścięgna | |
USG nadgarstka | |
USG palca | |
USG ręki | |
USG stawu barkowego | |
USG stawu biodrowego | |
USG stawu kolanowego | |
USG stawu łokciowego | |
USG stawu skokowego | |
USG stawów ręki | |
USG stopy | |
USG ścięgna | |
USG ścięgna Achillesa | |
USG śródstopia | |
Medycyna pracy | |
Badanie kierowców - med. pracy | |
Konsultacja chirurgiczno-naczyniowa - med. pracy | |
Konsultacja dermatologiczna - med. pracy |
Poradnik – Zwroty kosztów od ubezpieczycieli
Drodzy Pacjenci,
w związku z licznymi zapytaniami dot. realizacji usług medycznych w ramach abonamentów medycznych, przygotowaliśmy, krótki poradnik zwrotów kosztów leczenia dla abonamentów medycznych od najpopularniejszych ubezpieczycieli.
ALLIANZ
- Ubezpieczony pokrywa koszty usługi zdrowotnej bezpośrednio w placówce leczniczej, w której ją wykonał, zgodnie z cennikiem obowiązującym w tej placówce oraz pobiera potwierdzenie wykonania usługi.
- Potwierdzenie wykonania usługi powinno zawierać: – dane Ubezpieczonego, na rzecz którego zostały wykonane usługi zdrowotne (co najmniej imię, nazwisko, adres). W przypadku usług wykonywanych na rzecz małoletniego dziecka Ubezpieczonego potwierdzenie wykonania usługi powinno zostać wystawione na opiekuna faktycznego lub przedstawiciela ustawowego, ze wskazaniem imienia i nazwiska dziecka, – wykaz wykonanych usług zdrowotnych lub szczegółowa specyfikacja wystawione przez placówkę leczniczą wykonującą te świadczenia, – liczbę zrealizowanych usług zdrowotnych danego rodzaju, – datę wykonania usługi zdrowotnej, – cenę jednostkową zrealizowanej usługi zdrowotnej.
- Jeśli skierowanie na usługi medyczne nie było wystawione w placówce LUX MED, Ubezpieczony powinien dołączyć jego kopię do wniosku o refundację. W przypadku braku kopii skierowania potwierdzeniem może być również kopia dokumentacji medycznej, która zawiera odpowiednią adnotację o wystawieniu tego skierowania.
- Refundacja nie zostanie dokonana w przypadku, gdy przekazane dokumenty nie będą pozwalały na ustalenie zrealizowanych usług zdrowotnych oraz osoby, na rzecz której zostało świadczenie wykonane, lub gdy zostaną przesłane do LUX MED później niż 3 miesiące od daty wykonania usługi.
Link do formularza Allianz: LINK
Wykaz usług medycznych objętych prawem do refundacji Allianz: LINK
MEDICOVER
- Zwrot kosztów możliwy tylko po otrzymaniu Autoryzacji. Szczegóły dotyczące Autoryzacji można znaleźć pod adresem: LINK
- Od momentu Autoryzacji, Pacjent może wykonać autoryzowaną usługę w dowolnej Placówce Medycznej, a po jej wykonaniu uzyskać Zwrot ceny usługi. Autoryzacja jest ważna 30 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.
- Pacjent pokrywa koszty wykonanej Usługi medycznej bezpośrednio w Placówce Medycznej, zgodnie z obowiązującym w tej placówce cennikiem oraz zobowiązany jest do pobrania faktury zgodnie Regulaminem.
- W celu uzyskania Zwrotu ceny usługi, Pacjent powinien przesłać do Medicover:
- prawidłowo wypełniony Wniosek o Zwrot ceny usługi,
- oryginał faktury wystawionej na Pacjenta (w przypadku usług medycznych zrealizowanych na rzecz dziecka – na opiekuna prawnego). Faktura musi zawierać: I. wykaz usług medycznych lub specyfikację, pozwalającą ustalić ilość, cenę usługi oraz nazwy poszczególnych zrealizowanych usług, II. wskazaną formę płatności. W przypadku gdy Pacjent dokona płatności przelewem – niezbędny jest dowód zapłaty,
- oryginał skierowania jeżeli świadczenie lub uprawnienia w ramach Umowy takiego wymagają.
- Wniosek o Zwrot Ceny usługi wraz z w/w dokumentami należy dostarczyć w formie listownej w ciągu 30 dni kalendarzowych od wykonania usługi medycznej do Medicover Sp. z o.o. pod adres:
Zespół Kontroli Zobowiązań
Medicover Sp. z o. o.
ul. Malczewskiego 24
26-600 Radom
- Zwrot ceny dokonywany jest przelewem na konto Pacjenta (Opiekuna Prawnego), który skorzystał z usługi (numer konta należy podać na Wniosku o zwrot ceny usługi). Medicover dokona zwrotu kosztu w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego Wniosku o zwrot ceny usługi, faktury oraz skierowania (jeśli świadczenie lub uprawnienia Umowy tego wymagają).
Link do formularza i regulaminu Medicover: LINK
ENEL-MED
- Przed udaniem się na badania pacjent powinien skopiować posiadane skierowanie lekarskie i dołączyć kopię do poprawnie wypełnionego wniosku o refundację.
- Po wykonaniu i opłaceniu usługi w placówce medycznej osoba uprawniona powinna przesłać czytelny skan faktury wystawionej na pacjenta/opiekuna prawnego (faktura uproszczona nie jest honorowana) najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wykonania usługi na adres wnioski-swobodaleczenia@enel.pl.
- Zwrot zgodnie z zasadami refundacji zostanie dokonany w przypadku:
- prawidłowo wypełnionego wniosku o refundację zgodnie ze wzorem,
- terminowo złożonego wniosku,
- dołączenia czytelnego skanu prawidłowej faktury, wystawionej na pacjenta/opiekuna prawnego,
- dołączenia kserokopii skanu skierowania na badania w przypadku usług tego wymagających,
- dołączenia specyfikacji wykonanych usług w sytuacji gdy faktura nie precyzuje dokładnej nazwy wykonanej usługi,
- posiadania przez pacjenta uprawnień do refundacji usług w dniu jej wykonania.
- Refundacja obejmuje maksymalny zwrot 70% poniesionych kosztów w zakresie usług dostępnych w pakiecie na rzecz osoby ubiegającej się o zwrot lub przedstawiciela ustawowego (gdy usługa była wykonana na rzecz uprawnionego do pakietu dziecka).
- Łączna wartość refundacji w ramach swobody leczenia w danym kwartale nie może przekroczyć 500 zł.
- Swoboda leczenia ENEL-MED nie obejmuje wizyt domowych, hospitalizacji, usług szpitalnych, ubezpieczenia zagranicznego, pogotowia i transportu.
Link do formularza ENEL-MED: LINK
PZU
- Po wizycie pacjent wchodzi na moje.pzu.pl. Jeśli pacjent nie ma jeszcze konta na portalu – rejestruje się. Jeśli ma konto – wpisuje swój adres e-mail oraz hasło. Klika Zaloguj się.
- W menu na górze strony wybiera zakładkę Zdrowie.
- W prawym dolnym rogu ekranu wybiera opcję Moje refundacje/zwroty i kliknij Sprawdź.
- Pod menu głównym wybiera opcję Zwroty, a następnie w boksie USŁUGI DO WNIOSKU O ZWROT, wybiera te, dla których chce złożyć wniosek i klika ZŁÓŻ WNIOSEK.
- Pacjent może sprawdzić status wniosków dla każdej z osób wybierając odpowiednią zakładkę.
- Aby złożyć nowy wniosek, naciska przycisk Złóż wniosek i wypełnia kolejno pola:
- rodzaj usługi, której ma dotyczyć refundacja
- datę wykonania usługi (Data usługi) i kliknij Dodaj.
- Uzupełnia numer faktury jaką otrzymał za usługę oraz jej koszt.
- Następnie w sekcji DODAJ ZAŁĄCZNIKI dodaje dokumenty potwierdzające wykonanie usługi – fakturę lub rachunek. Klika na Dodaj lub przeciągnij plik z dysku komputera i upuszcza go w wyznaczonym polu. Dopuszczalne formaty plików to: .jpg, .png, .bmp, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf o maksymalnej wielkości 10 MB każdy. Można dodać maksymalnie 10 załączników.
- W sekcji SPOSÓB WYPŁATY wybiera interesującą Go opcję: Przelew bankowy (dla opcji przelew bankowy wypełnij pole Nr konta) lub Poczta.
- Sprawdza/uzupełnia DANE KONTAKTOWE. Jeśli wszystko się zgadza klika przycisk WYŚLIJ. Wniosek pacjenta zostanie przekazany do rozpatrzenia i pojawi się na liście wniosków ze statusem ZGŁOSZONY.
Pytania i odpowiedzi PZU: LINK
Cennik refundacji świadczeń zdrowotnych PZU: LINK
SIGNAL IDUNA
- Po wizycie pacjent wchodzi na stronę https://www.signal-iduna.pl/zglos-szkode/ oraz wybiera typ formularza online: ZDROWIE.
- Pacjent wybiera prawidłowy formularz zgłoszenia refundacji kosztów leczenia dedykowany dla Jego produktu zdrowotnego.
- Pacjent wypełnia formularz zgodnie z kolejnością:
- dane zgłaszającego,
- dane ubezpieczonego,
- rodzaj zdarzenia/usługi,
- wymagane dokumenty (potwierdzenie płatności, skierowanie),
- rachunek bankowy, na który przyjdzie refundacja,
- oświadczenia,
- podsumowanie.
- W ciągu 30 dni od otrzymania kompletu dokumentów Ubezpieczalnia podejmie decyzję dotyczącą zgłoszenia. Jeśli zgłoszenie nie będzie kompletne, pacjent zostanie poproszony o uzupełnienie informacji lub dokumentów niezbędnych do jej podjęcia. Koszt świadczeń medycznych zostanie zwrócony zgodnie z warunkami ubezpieczenia na wskazane przez pacjenta konto bankowe.
Szczegółowy proces wypełniania formularza i dodatkowe informacje Signal Iduna: LINK
Papierowe zgłoszenie Signal Iduna: LINK
Lista adresów dla zgłoszeń papierowych Signal Iduna: LINK
SALTUS
- Po opłaceniu i wykonaniu usługi, w celu uzyskania zwrotu poniesionych kosztów, Ubezpieczony jest zobowiązany przesłać do Towarzystwa imienną fakturę lub rachunek za te usługi wystawioną na Ubezpieczonego wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia roszczenia, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury lub rachunku.
- Wymagane dokumenty można przesyłać rekomendowanymi kanałami komunikacji z Towarzystwem:
- pocztą tradycyjną na adres:
SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
ul. Władysława IV 22
81-743 Sopot
- po zalogowaniu na Konto Klienta na stronie https://pacjent.saltus.pl/Account/LogIn,
- pocztą elektroniczną na adres: zdrowie@saltus.pl,
- MMS na numer Towarzystwa, 661 005 195, podając dane umożliwiające identyfikację ubezpieczonego.
W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zajściu zdarzenia ubezpieczeniowego, Towarzystwo informuje Ubezpieczonego o postępowaniu dotyczącym ustalenia stanu faktycznego zdarzenia, zasadności zgłoszonych roszczeń i wysokości świadczenia, a także informuje, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną (jeżeli osoba występująca z roszczeniem o wypłatę świadczenia wyrazi na to zgodę), osobę występującą z roszczeniem o wypłatę świadczenia o wykazie dokumentów niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa oraz procedurze składania i rozpatrywania reklamacji.
- Towarzystwo wypłaca należne świadczenie w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia.
Formularz roszczenia Saltus: LINK
Regulamin i lista świadczeń Saltus: LINK
TU ZDROWIE
- Pacjent umawia się na wizytę w wybranej przez siebie placówce.
- Po wizycie opłaca usługę według cennika wybranej placówki oraz prosi o wystawienie faktury/rachunku. Faktury/rachunki powinny zawierać:
- nazwę usługi medycznej,
- ilość wykonanych usług danego typu,
- datę wykonania usługi medycznej,
- koszt/cenę wykonanej usługi.
- Następnie ubezpieczony wypełnia wniosek o wypłatę świadczenia pieniężnego (papierowy lub elektroniczny w Panelu Ubezpieczonego) i przesyła go do TU ZDROWIE.
- Wniosek elektroniczny można wypełnić po zalogowaniu się na portal Panelu Ubezpieczonego. Wniosek należy wypełnić, dołączyć czytelne skany lub zdjęcia rachunku/faktury oraz skierowania lekarskiego, jeśli refundacja dotyczy badania/rehabilitacji.
- Wniosek papierowy należy wypełnić i podpisać, a następnie załączyć oryginał, bądź czytelną kopię, rachunku/faktury oraz skierowania lekarskiego w przypadkach, gdy refundacja dotyczy badań/rehabilitacji. Komplet dokumentów należy przesłać na adres:
TU ZDROWIE S.A.
ul. Śląska 17
81-319 Gdynia
„Wypłata Świadczenia pieniężnego”
Formularz wniosku TU ZDROWIE: LINK
Portal Panelu Ubezpieczonego TU ZDROWIE: LINK
Katalog świadczeń ubezpieczenia indywidualnego TU ZDROWIE: LINK
Katalog świadczeń ubezpieczenia grupowego TU ZDROWIE: LINK
COMPENSA
Compensa Zdrowie
- Refundacja za wizytę w prywatnej placówce przysługuje ubezpieczonemu tylko wtedy, gdy nie ma wolnych terminów/nie udało zapisać się na wizytę w placówce LUXMED i wynosi 70% ceny, z zachowaniem limitu refundacji 500 zł na wszystkie świadczenia na kwartał.
- Po wykonaniu badania, pacjent prosi o fakturę/rachunek potwierdzający wykonanie usługi w wybranej przez siebie placówce.
- Faktura/rachunek musi zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę udzielającego świadczenia medyczne,
- dane Ubezpieczonego,
- rodzaj udzielanego świadczenia zdrowotnego, diagnoza zgodna z międzynarodową statyczną klasyfikacją chorób i problemów zdrowotnych (kod ICD 10),
- datę udzielenia świadczenia,
- koszt udzielenia świadczenia.
- Ubezpieczony wypełnia wniosek o refundację, w którym potwierdza podjęcie próby rezerwacji terminu w placówce LUXMED, załącza rachunek/fakturę za wykonanie badanie oraz skierowanie na badania, a następnie przesyła go na adres podany na wniosku.
Wniosek o refundację Compensa Zdrowie: LINK
Regulamin i świadczenia pakietu Compensa Zdrowie: LINK
Compensa MULTI Zdrowie
- Zależnie od wybranej opcji składkowej (z lub bez Udziału Własnego) Ubezpieczonemu przysługuje odpowiednio 100% lub 80% refundacji kwoty za świadczenia zdrowotne, nieprzekraczającej limitów ustalonych w spisie świadczeń.
- Po wykonaniu badania, pacjent prosi o fakturę/rachunek potwierdzający wykonanie usługi w wybranej przez siebie placówce.
- Faktura/rachunek musi zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę udzielającego świadczenia medyczne,
- dane Ubezpieczonego,
- rodzaj udzielanego świadczenia zdrowotnego, diagnoza zgodna z międzynarodową statyczną klasyfikacją chorób i problemów zdrowotnych (kod ICD 10)
- datę udzielenia świadczenia,
- koszt udzielenia świadczenia.
- W celu otrzymania zwrotu kosztów należy skorzystać z formularza refundacji dostępnego w aplikacji compensa24.pl lub przesłać do COMPENSY na adres mailowy lub korespondencyjny wskazany we wniosku refundacyjnym komplet dokumentów składającego się z:
- wypełnionego wniosku o refundację,
- oryginał lub skan oryginalnego rachunku/faktury potwierdzającego wykonanie usługi,
- kopię skierowania od lekarza na badania diagnostyczne/rehabilitację.
Wniosek o refundację Compensa MULTI Zdrowie: LINK
Regulamin i świadczenia pakietu Compensa MULTI Zdrowie: LINK
LUXMED
- Aby móc ubiegać się o Zwrot kosztów w ramach niniejszego Regulaminu niezbędne jest uzyskanie Zgody na zwrot kosztów przed skorzystaniem ze Świadczenia medycznego.
- Po uzyskaniu Zgody na zwrot kosztów Ubezpieczony zwraca się do podmiotu leczniczego o udzielenie świadczenia medycznego i samodzielnie pokrywa jego koszty, prosząc o fakturę/rachunek za wykonane świadczenie. Paragony fiskalne nie będą akceptowane.
- Faktura/rachunek powinny zawierać:
- dane Osoby Uprawnionej,
- wykaz i ilość wykonanych świadczeń medycznych,
- datę wykonania świadczeń medycznych,
- cenę jednostkową każdego zrealizowanego świadczenia medycznego.
- Wniosek o Zwrot kosztów można złożyć drogą elektroniczną i papierową.
- W formie elektronicznej osoba uprawniona wypełnia i przesyła wniosek, wraz z rachunkiem/fakturą oraz skanami skierowań, za pośrednictwem Portalu Pacjenta, w zakładce Twoje konto -> Wnioski -> Dodaj Wniosek.
- W formie papierowej osoba uprawniona wypełnia i przesyła wniosek, wraz z rachunkiem/fakturą oraz skanami skierowań na adres:
LUX MED. Sp. Z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
„Refundacja”
Portal Pacjenta LUXMED: LINK
Regulamin Zwrotu kosztów LUXMED: LINK
Wniosek o refundację LUXMED: LINK
POLMED
- W ramach usługi „swoboda leczenia” w wariancie OGÓLNOPOLSKIM Pacjent ma prawo ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów świadczeń zdrowotnych w terminie do 14 dnia roboczego, licząc od daty wskazanej na dokumencie potwierdzającym dokonanie płatności przez Pacjenta.
- Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku:
- oryginał imiennego rachunku/faktury wystawionego przez podmiot udzielający świadczenia wskazujący: rodzaj świadczenia, datę wystawienia, pieczęć podmiotu leczniczego i podpis osoby upoważnionej do jego wystawienia, imię i nazwisko Pacjenta, adres zamieszkania, datę urodzenia i cenę jednostkową świadczeń,
- kopia wystawionego przez podmiot leczniczy skierowania na badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne bądź konsultację lekarską objęte usługą „swoboda leczenia”. Skierowanie musi zawierać czytelne: dane identyfikujące podmiotu wydającego skierowanie, dane pacjenta (imię, nazwisko, PESEL), dane identyfikujące lekarza wydającego skierowanie, datę wydania skierowania, istotne dane dotyczące choroby/procesu diagnostyczno-leczniczego wyjaśniające cel badania,
- wniosek o częściową refundację kosztów świadczeń zdrowotnych (w wariancie zwykłym lub ekonomicznym).
- Dokumenty wysłać na adres e-mail refundacja@polmed.pl lub pocztą na adres:
POLMED S.A.
Os. Kopernika 21
83-200 Starogard Gdański
Lista świadczeń oraz kwoty refundowane POLMED: LINK
Wniosek o częściową refundację POLMED: LINK
Wniosek o częściową refundację w pakiecie ekonomicznym POLMED: LINK